dinsdag 21 december 2010

Vakantieeeeeeeeeeeeeeeee

Meiden

Ik wens jullie allemaal hele fijne dagen en een gezond 2011. De komende weken zal ik hier niet aanwezig zijn. 23 dec vertrekken Ron en ik naar Miami, blijven daar 3 dagen en gaan 2e kerstdag een cruiseschip.
We gaan lekker naar Cozumel, Belize City, Isla Roatan en Caiman Islands. Op nieuwsjaarsdag zitten lekker (hopelijk) in de zon op het schip en vliegen 3 januari weer terug. Als alles goed gaat landen wij 4 januari in Dusseldorf en rijden dan lekker naar huis met een heerlijke vakantie achter de rug. Hopen we dan he ;-)

Groetjes Danielle

1 opmerking:

  1. Oh...meissie...wat een geweldig lekker idee!!
    Dat kun je volgens mij ook hard gebruiken...dus ga er heerlijk van genieten!!
    Ik wens jullie héél veel plezier en fijne dagen en een geweldige jaar wisseling.

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ik kom gauw een kijkje bij jou nemen.
Lieve groetjes Danielle